Oh sweet summertime!

De senaste dagarna i mitt liv har spenderats med Marco! Vi har varit på utställningen om Titanic på Vasamuseet, varit på skansen, shoppat å så har jag visat honom runt på södermalm, mina hemtrakter. Det har varit riktigt trevligt, å tänk dig att jag till å med klappade en hårig spindel och gick & kollade på ormar som jag i 17 år inte ens kunnat kolla åt. Rätta takter!
Här kommer lite av de finare bilderna från Gotland. Enjoy ...

På stranden i Åminne på Gotland


Påväg på flyget från Umeå till Gotland med lillebror


Bron till stranden på Gotland


Milou anlänt!


Mmmmm, bada!


Vi är glödheta!


Yeah!


Vacker omgivning..


Mysepys!


Rest in peace MJ


Broder vid Blå Lagunen på Gotland


Klassisk klocka på gamla fängelset i Visby


Vackra blåklockor!


Fick använda vadardräkter eftersom det var 80 cm vatten i Lummelundagrottan


Lilla jag utanför huset vid Åminne


Kvällning ..


Smultrontime!





Every breath you take... världens finaste å bästa låt genom tiderna enligt mig. Åh så fin den är. Sitter & lyssnar på den nu på piano å gitarrversion, man får rysningar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0