Det var ingen vanlig dag ..

För den 17 juli var det Lindas födelsedag ;) Ja du .. tänk var förväntad man var när man var yngre över den stora dagen. Men i år, på morgonen den 17 juli var jag inte alls särskilt spänd. Jag gick upp som vilken vanlig dag som helst & lämnade High Chaparall för att dra vidare till Gränna där vi skulle fira min födelsedag!
Vi bodde på hotell Amalias hus, som var uppnämd efter Polkagrisens moder Amalia .. Allt & typ det enda som Gränna är känt för, med andra ord.
Hotellet var helt gudomligt fint & jag å min galne lillebroder hade det vackraste rummet någonsin.. På kvällen åt vi en prima middag och jag fick min önskade helsvarta gitarr, TACK PAPPA! Förutom det fick jag två glas som jag samlar på i olika färger. Var grymt nöjd med de tre sakerna och en grymt mysig upplevelse i Gränna. På kvällen gick jag ut själv och fotade i evigheter .. Där snackar vi motiv ute vid Vättern :)


Amalias hus i Gränna. Bo där någon gång om du får tillfälle, helt underbart!



Har lyckats kirra 7 stycken till samlingen nu ;)


Min efterlängtade helsvarta gitarr blev miiiin!

Just nu befinner jag mig i Linköping för dem som är intresserade.. Här bor vi på frimurarhotellet i rum 618 för den som har lust att svänga förbi, haha!
Imorgon drar vi vidare för att träffa våra kusiner. En av dem fyller nämligen 20 år och ska ut och åka jänkare.. Så vi ska förbi där och kolla på bilen och sen iväg till Hålldammen, världens vackraste badplats, & farfars grav i Tjällmo där vi hade vårat landställe förut.

Rock on!


Kommentarer
Postat av: rebecca

vad bra att du fick en underbra födelsedag! :D men kom hem förfan!!

2009-07-20 @ 21:35:02
Postat av: Linda

Jag är på väg! Några få timmar kvar nu ......... SAKNAR DIG!!!!!!

2009-07-21 @ 11:07:06
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0