Det här är första dagen på resten av ditt liv

Nu for plösligt en sån där ångestvåg över mig igen som jag brukar få. Jag tänker & funderar .. och vart jag än hamnar, så kommer jag fram till att jag inte gör något med mitt liv! Det ger mig extrem panik! Tiden bara glider på hela tiden, & man säger hela tiden att "allt går så förjäkla snabbt hela tiden ..". Men egentligen är det ju inte någonstans bra att allt går så förbannat snabbt. Jag hinner inte ens fundera över allt som händer .. Jag önskar tiden bara kunde stanna upp för en liten stund så man hann fundera lite. Men det kommer ju förmodligen inte förändra någonting, för jag skulle uppenbarligen ändå inte veta vad jag skulle vilja göra med mitt liv & vad jag ska ta mig till med allt.

Det ska ju inte behövas att jag förändrar världen eller blir någon världslegend, men jag tycker iallafall att jag är påväg mot lite förändring. 1. Jag har anmält mig till en akustisk gitarrgrupp. Bravo Linda, detta har jag ju tänkt att göra i år & dagar. 2. Jag ska kirra billigt men superbra gymkort! 3. Jag ska leva varje dag som om den vore min sista, no matter vad alla andra idioter säger. 4. Mitt sommarlov ska bli det allra bästa innan jag åker till .. 5. Spanien. Där jag hoppas att allt blir helt fantastiskt & att jag lär mig helt otroligt mycket. Jag måste säga att jag är lite stolt över att jag överhuvudtaget kom in på skolan. Tack för den chansen el colegio sueco, även om jag kommer sakna ihjäl mig efter vännerna här hemma. Men chansen måste tas! Jag skulle aldrig någonsin förlåta mig själv, om jag inte tar den här möjligheten.
Som sagt, jag är en bit på väg.

Iris - Go go dolls
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Oldie från en ridrunda med Marlie. Njut, för det är inte varje dag du ser mig på hästryggen :)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Pärlan <3

2009-01-17 @ 17:11:34
URL: http://mymemories.blogg.se/
Postat av: Zarah

hehe okej, alla verkar ju typ vara det nu :P



Tack :)

2009-01-18 @ 19:29:52
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag utmanar DIG Linda! ;P

Nått flumm.. Kolla min blogg. ;-)

2009-01-18 @ 22:13:37
URL: http://alltomalexandra.blogg.se/
Postat av: Cristin

BESÖK GÄRNA MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! ALLTID MODETIPS OCH ANNAT KUL. HOPPAS DU GILLAR DEN! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

HA DET SUPER BRA!

ccristin.blogg.se

2009-01-19 @ 07:42:54
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Zarah

ska du vara i spanien ett år eller över sommaren? :)

2009-01-19 @ 15:53:32
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fan va lökig du ser ut

2009-01-19 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0