Skamligt mot gnuerna

http://oroligamammor.info.se/ Den är här länken måste du se, spelar ingen roll om du ska på curlingvm i kallaste sibirien eller måste hänga med mor och köpa nya strumpor. Denna länk ska kollas på nu punkt!

Jag kan förstå denna förmodligen upprivet känsloladdade och förtvivlade mamma, men måste hon dra alla ungdomar över samma gräns? Det är nog inte bara jag som har blivit utsatt för den här psykade damen.

Greger Gnu@ facebook är uppenbarligen hatad av alla ungdomar från och med idag. Men på ett eller annat vis kanske även älskad? Tack för ett gott skratt Maria "Greger Gnu" Olsson .. Btw mor lilla, så kanske det inte bara är din dotter som behöver lite hjälp på traven här i livet? På din profil står det att du gillar gnuer? Fy säger nog vi alla .. Och att sen på profilbilden sätta en tomtemössa på dess huvud, är inte det att göra narr & undervärdera gnuerna?

Familjeterapi är vad jag tror familjen Olsson ska satsa på, och inte att la överhuvud i familjen ska ta sig in på facebook via ett så fjolligt namn och kolla in random ungdomar  & dotters privata festbilder, för att sedan kunna uppfostra dottra sin på ett bättre sätt? Nej, jag tror hennes bravader bara leder till dotterns lite för tidiga utflyttning. Föräldrar får fan ta och inse att dom inte kan stå ivägen för ungdomens utveckling.

Btw, så är jag back in business i sthlm på Lördag kväll. Då blire partajj hoppas jag? Eller man vet ju aldrig, dessa lugna gatan och föräldrakårer kanske har förstärkts nu i och med Marias antaganden, dom lär ju rycka ölen ur ens hand hahaha. Ja, som sagt tack för god läsning Greger. Ciao

Kommentarer
Postat av: milou

psykomamma

2009-01-03 @ 01:09:00
Postat av: greger gnu

muuh

2009-01-04 @ 04:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0