La vida loca

Här har man precis varit superduktig och värmt kladdkaka (dock hemköpt ..), vispat grädde & kokat kaffe till mor min. Riktigt gött vare! Och sedan fick mamma för sig att hon skulle fixa mina naglar, så hon har suttit och filat och målat något om typ inte finns? Haha, vilket skämt .. men hon ville ju så gärna, och lite fräschare naglar fick jag nog, men egetlingen intresserar det mig inte ett skit.

(Den godaste kladdkaka jag har ätit på något fik som jag inte minns namnet på, men det låg iaf på drottningg .. )

Menmen, nog om det .. tänkte berätta några rader om den ganska så trevliga helgen, men som vanligt dramatiska.
Fredagen började med att jag och Rebecca, Milou & Melissa drog på middag a la spaghetti & köttfärssås hos min syster Alexandra. Alexandras två vänner var där också och kvällen började supertrevligt. Sedan kom Lisa till telefonplan också, och vi gick & hämtade henne och även hon fick träffa min syster.
Sedan drog vi vidare till kungsholmen och träffade Linus & Hugo och deras gäng. Även Lars från Los Angeles var där, vilket var  kul .. alltid nice att prata lite engelska och höra om lite andra trakter.
Sedan drog vi vidare och träffade min vän Robin som hade fixat ett hotellrum med sina amigos. Sedan sov vi kvar hos Rebecca i högdalen. 

På morgonen satt vi och kollade på girlilicous, och sedan gick vi och solade. Efter det drog jag hem och åt en finfin midda med familjen. Tiden gick och visst stod Linda stridberedd för kvällen, men ingen fest på g. Det var ju skandal enligt bde Linda, Milou & Rebecca! Men DÅ, kom vi fram till att åka till Bålsta på fest hos någon random. Men när jag satt på bussen så hörde Mimi av sig & berättade att vi var välkomna till Julios 18årsfest. Fan vad nice tänkte ju vi och självklart drog vi dit och firade little Julio på hans stora dag!

Kvällen var riktigt trevlig fram tills att vi skulle gå och jag insåg att min ena blå conversesko var spårlöst borta. Helt sanslöst. emn fick iallafall låna ett par andra snygga av Julles lillasyster, som tur är. Och sedan när vi gick mot tunnelbanan, så var mitt röda slfodral tomt. TOPPEN, mitt slkort blev snott också. Men det är väll som vanligt med Lindas tur. Sedan bestämde vi oss för att åka till Torhildsplan som Henke tjatade om. Vi stod utanför dörren i typ fem minuter som att han som skulle öpnnade dörren inte var särskilt skillad på lås .. Men vi kom in, och vilka står där; En tjej från ME, José, Davishi och ingen annan än Julius, Angelinas granne ;) Lökigaste efterfesten på länge .. Och sedan satt vi & väntade länge länge i en nerfimpad lägenhet och snackade med ägaren som hette Nick, tills tåget gick 03:57.
Gudskelov, Btw GRATTIS JULIO ÄN EN GÅNG, jag önskar dig all lycka :) hajhaj
 


Kommentarer
Postat av: Tahe Jonas

Vilka finna foton och människor det finns i våran värld. det e bra att ni inte dricker champangen och sprutar den istället. för då börjar alla lukta gott om man sprutar på varandra. då slipper man köpa dyr parfym på kick, eller på någon tax free på arlanda eller kastrup. fast vem vill åka förbi skåne för att köpa perfym. alla vet att ingen svensk tycker om skåne, bara massa danskar som tycker om skåne. så åk till arlanda istället. :)

2009-02-05 @ 12:45:02
URL: http://brownplace.blogspot.com
Postat av: Tahe Jonas

JAg mennade kicks!!!!

2009-02-05 @ 12:47:01
URL: http://http://brownplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0