Desperado

Fredagen började bra med en superduperdag i Kungsberget, men slutade hysteriskt.
Jag & Milou drog och träffade the gang i Årsta, och dem hängde i ett liten lokal. Där satt vi och hade det allmänt trevligt under ett bra tag, när helt plötsligt en gubbe i 60årsåldern öppnar dörren och far in i rummet med armarna uppsträckta i vädret. Satan i gatan vad förbannad han var, men att stå & flaxa med en morakniv i dess fodral i försig, var ju lite att ta i! Vi bestämde oss helt enkelt för att dra där ifrån, men icke sa nicke, det gick inte för sig enligt gubben, utan han skulle ringa dit polisen. Vi stod och väntade i det här jävla lilla rummet, och när han sedan la på telefonen bestämde sig Robin, Christos & Ernie för att fan ta sig ut. De fick dramatiskt nog trycka upp dörren för att komma förbi gubben. Och likaså, jag, Milou & Joel när vi blev kvar där inne och gubben tryckte in dörren utifrån. -
Vi börjar springa som galningar, men gubben fick tag i Millan oturligt nog och han stod och höll i henne i armen, riktigt riktigt hårt. Jävla psykopatsnubbe, men vi kom därifrån iaf, thumbs up!

Lördagen började med att vi drog in till östermalmstorg för att gå på någon grej där en massa överbelönade bloggerskor säljer ut sina gamla kläder. Vi stod i den brutalt långa kön i cirkus 40-50 minuter när vi gav upp och drog in till Solna för att gå på en gratis danskurs, dancehall/hiphop. Jag tycker det var fasansfullt förjäkla kul faktiskt, och jag kom fram till att jag saknar min dans som jag gick på för inte allt för länge sen.
Funtar på att kanske börja där borta i Solna, 700spänn/termin, det är ju fasen ingenting!
Sen drog jag hem och gjorde mig iordning för den kommande kvällen! Nu var jag riktigt taggad, för det var ju nämligen dax för min, Beccas & Milous debut inom tv! Vi har ju planerat detta med den här tjejen från svt hur länge som helst nu känns det som, & nu var tiden äntligen inne! -
Vi spelade in  i typ en och en halv timme hemma hos Millan, och vi fick prata om och dela med oss av våra känslor kring utséendefixering & komplex, vilket då självklart programmet ska handla om, som btw ska gå någon gång i april sen på svt 1 !
Sedan var vi finito, för den kommande utgången. Vi drog till Årsta (igen) där vi anlände till en fest hos en kille som hette något så ordinärt som Texas. Dock var festen riktigt dötrist eftersom att alla hade slagit ihop sig till små gäng och satt utplacerade på olika ställen i lägenheten och var allmänt osociala. Då kom Joel plötsligt på att vi skulle dra in till Östermalm och åka till hans ex lilla partajj. Men sen uppstod det lite svårigheter där, eftersom att tjejen som bodde där inte mådde särskilt bra, så vi stod och väntade på festen helt i onödan.
Men sammantaget så har det ändå varit en helt okej helg, haha även fast det kanske låter som världens katastrof. Men om man ser det positivt, så har jag iallafall inte blivit bestulen på något- tummen upp!

Något som också är förjäkla tummen upp, är att jag ska på bio med de finaste människorna en el mundo entero! Nämligen Rebecca & Milou. Vadfan i #?^* skulle jag göra utan er två? Jag hade varit helt ... tom .. utan er. <3 Vi ska by the way se filmen I taket lyser stjärnorna.
Ha en trevlig kväll människor och likaså vecka.
Keep rockin & glöm inte att lyssna lite på don't cry - guns n roses, tips från coachen sisådär, den är gammal .. men det spelar ingen som helst roll för den knäcker hårt! Tja


Kommentarer
Postat av: rebecca

<3 underbaraste linda!

2009-02-08 @ 23:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0