Sportlov

Lite update om mitt meningslösa liv då.
Fredag ta vi inte ens upp.
Lördag. Då jävlar vare planer på g. Jag, Milou & Nikolai drog och käkade  på taco bar och därefter vandrade vi vidare till den bokade och förväntansfyllda bowlingen. Vi körde på, & Milou fick lite ragg & allting slutade med att Nikolai vann och vann sin kexchoklad som vi hade slagit vad om. Den var han värd!
Sedan bestämde vi oss för att åka in till Enskede tillsammans med Rebecca & Sandra. Festen började helt okej & det gled på hyfsat. När vi sedan skulle dra oss, så blev det jävla tjafs, precis som vanligt med idioter som inte kan hantera alkohol & som tycker det är sjukt kul att vara ett gäng som går på en kille.
for vi hem till mig, kirrade nudlar på seven eleven vid kring three o'clock & sussade sött.



Today, Söndag vaknade vi upp vid elva, riktigt tidigt för en gångs skull & våran superhälsosamma frukost blev vaniljglass med varma hallon. Satt fint. Taggade vidare till Götgatsbacken & tittade på Weekday. Spaghetti & tomatsås hos Miloou, & sen kollade vi efter en väska med Rebecca. - Kirrade kladdkaka hemma hos Becca (Vi börjar bli riktigt grymma på det nu, hade tänkt att ställa upp i någon tävling kanske ...) & hjälpte Rebecca att packa. Hon ska ju nämligen ta nattåget vid tio i tolv till Åre. Fy i helvete vad jag kommer sakna ihjäl mig efter dig Rebecca! Men man mår bra av att sakna varandra ibland, så kommer det ju kännas så fasligt kul att ses sen om en vecka :)




Nu sitter jag & väntar på Millan som sitter på buss 160 från Gullmars påväg hem till lilla mig. Vi ska trixa lite & sen åker vi in till centralen och vinkar av käraste Rebecca. Efter det ska vi kanske hook up med Angelina som man inte umgåtts med på år & dagar. Men vi får la se eftersom vi har ett sådant förjäkla upptaget schema just under denna vecka, haha ;) Vi får se vad framtiden har att bjuda på.
Jag önskar er alla ett hejdundrade härligt lov!
(Btw, här kommer en förjädrans fin bild från skolan. Skönt att slippa den för en vecka. Jag var verkligen i behov av ledighet, det kom lägligt.)



 

Kommentarer
Postat av: Linn

Låter ju härligt, ni får komma ner hit & baka kladdkaka :D haha .. har inte fått reda på något kul som händer än <3

2009-02-23 @ 16:50:38
Postat av: Anonym

jag saknar dig redan och kommer sakna dig som fan hela den här veckan hjärtat! <3

2009-02-23 @ 20:11:40
Postat av: Anonym

I <3 L'es

2009-02-28 @ 11:39:45
URL: http://sophielinneaviden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0