Good morning starshine!

Idag har jag tagit lite sovmorning till klockan ett, toppen! Kommer ändå inte göra ett smack när jag sitter där på projekttiden mellan 9-1 .. så fasen då är man värd en sovmorgon. Vaknade upp här nu på morgonkvisten för att lillebror ringde och sa att han skulle komma hem igen för ingen av hans amigos var i skolan, det var tydligen studiedag, haha tabbe där Pontare. Så nu tänkte jag duscha, käka frukost & förmodligen sitta lite här vid datan och spela lite gitarr .. och sen hade jag & Rebecca planerat att åka hem till henne i Finntorp och äta en suuuupergod lunch. (Jag lovar att det är delikatess i jämförelse med skolkäket)

Tänkte bara lägga ut lite bilder från 2008:as härliga sommar, Enjoy!
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0