Glad alla hjärtans dag!

Jag vet .. det är en jävligt onödig dag, men håll ändå med om att det känns lite extra romantiskt idag? Jo det tycker jag iallafall. Fast iförsig ska jag ha en liten tjejmiddag med bara massa singlar, så jätteromanticó lär det ju inte bli. Men vi får ju se .. man kanske får en liten kärleksgåva today av någon. Man vet ju aldrig, men chansen är ju inte särskilt stor.

Nog om det .. jag vaknade för en stund sedan, pratade precis med Milou om ett & annat och så ringde little Simon nyss och han var jättesjuk, stackarn. Nu snart ska jag käka frulle och sen ska jag & far dra iväg till lidl ;) och köpa mat för middagen ikväll.

Som pappa brukar säga varje morgon när jag går till skolan:
"Det är första dagen på resten av ditt liv, ha en trevlig dag Linda!" Jag önskar er detsamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0