Viva España!

Jag åkte hit den 3 september vilket betyder att jag nu har bott här i exakt 3 månader och 1 dag idag. Det är ju helt sjukt egetnligen.. Tänk vad snabbt det har gått och vad mycket kul och jobbigt på samma gång som jag har varit med om! Det har verkligen varit de mest spännande månaderna i mitt liv men också de allra mest ansträngande. Men jag är ändå jävligt glad över att jag åkt hit och jag känner redan att man vuxit i och med att man faktiskt får fixa saker själv här. Anyway.. Hade bara lust och skriva det. Nu ska jag iväg å käka väldigt strax och sedan är den fyra dagar ledigt! Ska bli helt jävla underbart. Då har vi lite planer om att åka till Malaga, kolla tisdags och söndagsmarknaden och även åka upp till Mijas Pueblo och ha picknik. Kan bli sweet!

Jag & Elin blev btw valda till elevrådsrepresentanter idag! Vi är grymt viktiga nu kan jag säga. Demokratisk skola!

Simma lugnt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du går i mina fotspår gumman. Elevrådet/facket...

samma sväng. Även jag ville förändra världen till något bättre.... Omåtligt stolt över dig !!

Pappa.

2009-12-04 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0