Suecia...

Jag kan inte riktigt beskriva hur det känns att vara på hemmaplan igen. Underbara & helt obeskrivligt lyckliga känslor blandas upp med fruktansvärd trötthet & typ... förvirring. Det går inte förklara men det är som att själen å kroppen har lämnat varandra och kroppsligt sätt är jag i Sverige men själsligt sätt så är jag någonstans i Tyskland, mittemellan Sverige - Spanien. Kind of. Det känns som att kroppen å huvudet inte har hunnit med att förstå allting som har hänt på 3 månader & si å så många dagar och sen helt plötsligt så är jag tillbaka i allt det naturliga men nu så omtumlande. Går runt och är bedrövligt trött också hela tiden, orkar knappt hålla ögonen öppna.. Skum känsla det här. Men ack så underbart det är att vara tillbaka i kära Svealand.

Kommentarer
Postat av: Pappa !

Linda ! Livet är fyllt av starka känslor. Du kommer

att känna av det ju äldre du blir.

Din trötthet och lätta förvirring är helt normalt.

På vilket annat sätt kunde du egentligen ha reagerat... Kram Pappa

?

2009-12-30 @ 23:33:57
Postat av: Linn Vänskä

super fin blogg du har =)

2010-01-09 @ 11:59:25
URL: http://linnzzan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh tack detsamma Linnzzan ;)

2010-01-09 @ 20:33:28
Postat av: Linn

haha tusen tack =) säger detsamma rock on !:D

2010-01-09 @ 21:27:35
URL: http://linnzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0