Rubrik

Kom hem från vår Nobelmiddag med skolan för cirka en timme sedan. Det var riktigt trevligt dock mat för en myra typ men gott med svenskt vare ju! Det delades ut massa priser och jag & Britta fick svenska skolans fredspriser. Grymt! Haha, jag blev så jävla chockad. Men roligt vare!

Nu ligger jag här i sängen och är jäklarns nervös för imorgon då jag ska sjunga solo i svenska kyrkan. Har ju börjat bli lite hes nu ockås efter nobelmiddagen där det tjattrades en del.. Men morgondagen känns ju kul också men jag kommer ju typ få ångest imorgon när svenska skolan costa del sol väller in genom dörrarna.. Menmen, ska iaf hinna dra sången en gång mañana innan vi har luciatåget! Är dock nervös för söndag också då vi har två till luciatåg inför costa del sol i allmänhet. Då ska tydligen Fuengirolas borgmästarinna komma. Kylig kärring. LITE PRESS!
Menmen... Wish me good luck fellows! Jag lär väll överleva dagarna antar jag.
Sweet dreams!


Believe står det på mitt halsband från min syster.

Kommentarer
Postat av: mimi

Det kommer gå hur bra som heslt Linda :)

2009-12-11 @ 11:33:45
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0