Possibilities

Alltså dem här bilderna som Rebecca just la ut på facebook är ju bara för underbara. Jag skrattar ju fan så jag får ont i magen typ. Hur kan det bli så fel?!

Alla är i full färd att hoppa, men lilla Evelina där i mitten ser lite förvirrad ut?

Alla lyssnar på Moa medans hon flätar Ellens år. Ellen däremot ser ytterst plågad ut? 

Frida där till höger, kör för fulla muggar!!!!

Men herregud, vad är det som har hänt egentligen? Vem har dött? Var är en bomb släppt? Ser ju ut som något riktigt, riktigt hemskt har hänt så förtvivlade som dessa töser ser ut!
~
Min humor iaf...  Mañana ska vi ha sista luciatåget och sen ska jag också flytta till en ny familj efter det! Lär ju bli prima, men ack så stressigt!
Nu är jag snart hemma alla underbara där hemma. På lördag klockan 15:30 bär det av mot Barcelona å sen vidare mot Sthlm!
Simma lugnt!
Bild från Mijas Pueblo! Tess, jag & Britta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0