Noche de paz ...

Som ni säkert alla vet så är det idag den 8 December! Det betyder att jag här hemma hos min familj ska sätta upp julgranen, julpynta och tydligen käka julgodis med deras familj.. Taggad!  (egentligen vill jag ju bara härifrån men man får väll ställa upp för laget, haha!) Både i Sverige & Spanien är det också en speciell dag eftersom att jag & Marco har varit tillsammans i 4 månader. Känn på den ni ;) Grattis till oss!
Nu tänkte jag langa upp min önskelista när jag ändå har varit inne en del på julen!
  • Ett par hörsnäckor till min iPod eller också ett par snygga hörlurar.. Men jag vet inte riktigt om jag blir snygg i det.. Men det är ju asballt.. Aja, iallafall ett par hörsnäckor skulle sitta fint eftersom mina är helt kaputt!
  • Presentkort på FACE för jag är taggad på att köpa lite bra smink och bra grejer för huden..
  • Presentkort på hårsalongen där jag klipper mig så tänkte jag köpa lite bra produkter för håret!
  • Glasen jag samlar på av Ulrika Hydman Vallien; http://images.tradera.com/782/89666782_1.jpg Skulle gärna vilja ha den nya mörkmörkblåa som heter typ petrol eller något liknande.
  • PENGAR! Jag vet att detta är hur tråkigt som helst att ge MEN nu när jag är här i Spanien så vill jag jättegärna resa till Marocco och så vidare! 

Gymnastiklektion på svenska skolan costa del sol nu i torsdags! Grymma är vi!
(Jag är där i mitten med blå byxor och linne, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0