Julestämning

Idag Måndag & Tisdag har vi här i Spanien ledigt pga något helgon av någe slag eller vad det var. Riktigt sweet! Så igår var vi uppe i Mijas Pueblo och kollade.. Det stället är helt underbart.

Estoy comiendo en Mijas Pueblo
Vackert är det!
Vackra, mysiga by!
Bild tagen från http://lacostaderebecca.blogg.se
Bild tagen från http://lacostaderebecca.blogg.se
Bild tagen från http://lacostaderebecca.blogg.se
Åsnor finns det gott om i Mijas Pueblo!
Här kommer lite andra bilder från tidigare i veckan!

Mitt & Brittas klara arbeten i Estetisk verksamhet. Stolt! Haha
Haha, jag & Therese tog kort på Lucas när han gick hem efter Bara- Real matchen. Han var inte så särkilt glad efter att Real Madrid förlorat. Lonely ...
En dag efter skolan när jag & Britta var och käkade tapas och drack Cola Cao (Oboy) !
Jag och Therese försöker få till lite snygga bilder i skolan! Inte helt lätt kan jag säga!
Se så fin krubba vi har här i skolan! Dock så har någon kidnappat JESUS, HAHAHA!
Fin julgran i skolan! ;)
Även Lucas bringar julstämning med julkulor i öronen! Haha
Å så här upplyst är det på gatorna i Fuengirola just nu också!
Blir inte snygga bilder med min mobilkamera I know.. Men jag & mamma har iaf beställt en ny kamera nu :) Lär komma kring jul!
Nu ska jag ta en dusch och käka och sen ska vi iväg till Plaza Mayor och de andra ska kolla klänningar till Nobelmiddagen på Torsdag!
Hare soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0