El último dia

Idag har jag haft en riktigt fin dag i skolan där vi hade julavslutning. Jättemysig stämning.. Sen drog jag & Swedis (min roomie) hem och jag duschade å sen käkade vi pannkakor. (Smakade precis som hemma!!!!) Å efter det har jag hängt med min spanska värdlillebror. Påminner om min egen lilla underbara lillebror där hemma. Haha Lucas som han heter är precis lika sprallig och driver med allt å alla. Han försökte stänga in mig i källaren förut, å fyfan vad jag sprang. Där vill man inte bli kvar, haha.

Nu ska jag läsa lite tidsdrivande tidningar å sen klä på mig någe å dra med Swedis in mot stan. Ut å käka asiatmat med brudarna! Göttgött!

Om 29 timmar är jag på Svedalamark.


Å vad jag ser framemot det här. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0