Holmgren to the Rylander

Jag på Plaza Mayor med min nya mössa & med den sjukt
balla jackan från Blanco. (Idag, Måndag)

Nu vill jag bara säga en sak här som ALLA I MIN ÅLDER SKA TA DEL AV & LÄSA NU;
Ta aldrig er familj för givet. Aldrig någonsin (mer). För jag har lärt mig det när jag levt utan dem i tre månader och fyra dagar att familjen är så otroligt viktig. Dem bringar verkligen tryggheten som vi alla behöver och även om man kanske bråkar hela tiden och bara har lust att "dem ska dra" ibland så kan jag intyga att ni är i behov av dem alla i familjen på alla olika sätt, mycket mer än vad ni tror! Min pappa, mamma, lillebror, syster, min hund, min katt, liksom alla har sin betydelsefulla lilla roll som jag saknar så jävla mycket! Det är så ofta som jag glömmer bort min familj på någe sätt och bara förväntar mig att dem "ska vara där", och istället springer ut med mina kompisar och glömmer att ge min familj någon tid. Självklart betyder också mina vänner hur mycket som helst men den kärleken kommer aldrig nå upp till kärleken till min egen familj. Jag funderar också mycket på min situation nu när mina föräldrar har låtit mig få komma hit och uppleva allt som jag får uppleva, det är jag oerhört tacksam för.
Vi i vår ålder chicos y chicas förstår faktiskt inte hur pass mycket våra syskon och föräldrar bryr sig om oss och hur pass mycket vi själva faktiskt bryr oss om dem tillbaka. Jag vill bara avsluta med att säga att ni alla där ute ska ta vara på er familj & ha en sjukt mysig jul tillsammans med dem! God jul allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0