Glad lucia!

Då var jag duschad & hyfsat klar för att gå på det fjärde & femte luciatåget som vi har klockan 18 och 20:00 i svenska kyrkan idag. Jag är inte laddad för fem öre idag, men det är väll bara att tuta & köra antar jag. Sen har vi bara ett luciatåg kvar ju på palacio de la paz på tisdag..
Här kommer en å annan bild från de senaste dagarna...

Den 8 december när jag & min värdfamilj satte upp julgranen. Här är min "värdmormor" & jag..

Strax innan andra luciatåget.. hängde upp mitt lucialinne på ett träd så länge ;)

Haha.. beautiful!

Häromdagen påväg hem med min nya mössa ...

Efter nobelmiddagen i torsdags..

Luciatåg på julmarknaden i skolan.
De två senaste bilderna tagna från http://lacostaderebecca.blogg.se/

Det var det...
Nu ska jag plugga lite spanska å sen glida iväg till svenska kyrkan..
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: mimi

SNYGGIIIING :D

2009-12-14 @ 14:36:49
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0