Buenos dias!

Idag har jag min chilldag som vanligt men jag bestämde mig för att inte sova för länge bara för det.. (Blir alldeles jävla seg!) Därför gick jag & la mig 10 igår (var förbannat trött!) och sov tills 9, å här är jag nu! Sov btw med byxor, strumpor, långärmad tröja, två tjocktröjor och på det ett duntäcke & filt Då äre fan kallt! Men det är verkligen kallt här nu! Inget gnäll utan det är svinigt kallt både i skolan, hemma och ute. Men allra kallast är det inomhus a eftersom det är så dåligt byggda hus; dåliga väggar, dåliga fönster.. Så vare med det!
Nu ska jag upp & göra mig en prima äggmacka, klä på mig och tassa iväg till sceniska musikprojektet som börja tjugo över tolv. Mysteriet på greveholm ska självklart också kollas på när jag äter frukost som så många gånger tidigare! Är på 20:e avsnittet nu!

17 dagar tills jag åker hem nu. Det ska bli så grymt! Kommer bli det underbaraste jullovet på länge.
Simma lugnt!


Första dagarna i Spanien hemma Stina & Kenneth! Tänka sig..

Kommentarer
Postat av: Linn Blomqvist

Vilken skönhet du är :) jag saknar dig! längtar till åre som tusan :D <3

2009-12-03 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0