Syskonkärlek

Nu kom det riktiga elefanttårarna för Spanien när jag insåg att jag inte kommer hinna träffa min älskade lillbror innan jag åker. Han är nämligen borta på resa med klassen, och åkte imorse. Lille Pontustussen, gud vad jag kommer sakna honom. Jag är med honom varje dag, sover jag inte i samma rum som honom hos pappa så bor vi i samma lägenhet hos mor. Helt sjukt vad man kan bråka med varandra, men oj vad jag älskar honom. Jag skulle dö om du dog, Pontus. Snälla Pontus, gör ingenting dumt, slåss inte, drick inte. Var snäll mot tjejer, och var rädd om dig själv och dina kompisar överhuvudtaget. Det var vad jag sa till honom i telefonen nyss.


I Åre i vintras.



Påväg mot Gotland nu i somras.


Du & jag för många år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0