The clock's running down

Nu kom det lite fler frågor om spanien utav den här "Mikelina"..
Jag ska bo hos en värdfamilj som skolan själv väljer ut åt mig. Min svenska familj betalar för min boende där, och familjen är väl utvald. Jag kommer åka dit tillsammans med min mamma å hennes pojkvän den 3 september eftersom skolan börjar den 7 september. ( Väldigt sent, jag vet, men det beror på det värmen)

Tjejen jag har pratat med fick jag tag på genom facebook eftersom det finns en grupp där för alla som gått på skolan och ska gå där i framtiden.

Jag har läst en del bloggar utav olika människor som har berättat om skolan å dess system. Sen har jag också vartt på informationsmöte om skolan, å ska på ett liknande nu i Augusti för alla dem som blivit antagna. Så jag har rätt bra på skolan, men självklart inte überkoll men allt kommer jag ju upptäcka när jag kommer dit!

Idag har jag varit & ätit lunch med pappa, lillebroder å Rebecca på Jimmyes Steakhouse vid Tjärhovsplan vid skolan. Sen gick jag, pappa å Rebecca en sväng uppe på söder och kollade in den fantastiska utsikten å alla käkade kulglass! Later gick jag å Rebecca iväg till Vitabergsparken och mötte Milou & Mimi! Nu sitter vi hemma hos Milou och hälsar på hennes katt och kollar divorna på Sweet sixteen.

Om någon timme ska jag å Rebecca iväg och kollade på Marcos fotbollsmatch.. Lär bli spännande :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0