We might as well be strangers

Nu börjar mitt livs resa till Spanien närma sig med stormsteg. På Torsdag åker jag till Fuengirola där jag ska bo under ett läsår hos en spansk värdfamilj å gå i en skola där. Det är helt jävla brutalt sjukt att jag på Fredag kommer att sova i en främmande lägenhet hos en familj jag inte känner, som dessutom bara pratar spanska. Om det är svårt att föreställa sig & få in i huvudet? Definitivt. Det hela känns som världens möjlighet för mig, men det känns ju också jobbigt då jag måste lämna min familj, mina vänner och min pojkvän. 


Fuengirola, Spanien


Vittrahajk!


Lisa kirrar mat!


Pancakes vid 8 in the morning.


Rebeccca & Claudia påväg hemåt mitt ute på vishan. CLAUDIA FYLLER BTW ÅR IDAG, GRATTIS I TUSENFALT!

Här är lite bilder ifrån vår hajk på 3 mil som vi i skolan gjorde. Det var rätt trevligt faktiskt, när vi väl kom fram och fick bada och äta vår mat, men färden dit var lååååååång. Vi gick genom väldigt vackra områden å genom mindre fina områden, där det brunnit för några år sedan.. Det var helt enkelt en ganska bra resa, men med vissa konsekvenser när man hade ont i kroppen i typ två dygn.

Nu under de närmaste dagarna tänker jag umgås med min pokjvän och mina vänner så mycket som möjligt innan jag åker på Torsdag s ådet blir nog inte särskilt mycket bloggande för min del. Tänkte förmodligen skriva när jag kommer till Spanien sen, så ni är ju varmt välkomna att kolla då om ni är intresserade v att veta mer om att resa bort och studera i ett främmande land.

Rock on!







 


Kommentarer
Postat av: c

tack bästa linda :) SUPERGOD tårta, taaaack :D

2009-09-01 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0