So long

Imorgon börjar vi ett nytt projekt, äntligen är vi klara med vårat intressanta men sjukt deprimerande och ledsamma case. Jag är besviken på människan och hela dess natur, vi kan vara sådana vidriga varelser mot varandra så jag börjar funta på att någon annan varelse som lever på denna jord kanske ska ta över? Nej, skulle kanske aldrig funka, eller vad vet vi? Ha empati med andra människor, det ska väll inte kunna vara så förbannat jävla svårt?

Men men nu ser jag framåt! Längtar så efter sommaren så jag blir alldeles frustrerad. Gotland, landet, peace and love, göteborg, ac/dc, grillkvällar, midsommar, födelsedag ...Det  kommer, det kommer.



Jag kan inte låta bli att gilla bilden. Det var härliga dagar.



Ett gott skratt förlänger livet, som man så fint brukar säga.
Sök på 'cyanide and happiness' på google så hittar du massa av dessa roliga serier. Prima. Jag och Rebecca tycker iallafall det är förjäkla kul. Och dessutom så borde just DU kolla in den meningslösa men roliga hemsidan http://onodiginformation.se/  Enjoy!

Imorn bär det av till skutskjutet i Åre med familjen & Rebecca!
Jag önskar er hemmasittare en sjuhelvetes helg, och alla andra härliga människor också såklart! Take care!


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaah! :D

jag ville ju åka till åre med dig! du får ha det jätte bra där!! <3

2009-04-23 @ 18:06:58
Postat av: mimi

HAHA, fyfan vad klockren!

2009-04-24 @ 16:17:06
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0