Aloha!

Kring halv 9 blev jag förjävla taggad på att dra mig ut och springa. För en gångs skull så handlade jag faktiskt efter vad tanken sa, och jag satte på mig springskorna, joggingtightsen och träningsjackan. Ut for jag med Ecstasy of gold - Metallica i öronen och med ett glatt leende på läpparna. Jag passerade riksdagshuset, tvärs över drottningsgatan - förbi kungsan - slottet - slussen - och sedan genom gamla stan och hem. Allt på cirka 20-25 min, och jag var helt slut, men oj vad bra man mår. Jag stängde av Smells like teen spirit - Nirvana på min röda ipod, och stretchade och duschade sedan. Och nu sitter jag här i sängen och skriver ett litet meningslöst inlägg som nobody kommer läsa, av en nobody som si sådär år 2070 förmodligen kommer vara död och begraven. Haha, deppigt där, men i guess att det är sanningen?

Nu ska jag kanske dra mig bort till café 60 och träffa Rebecca, Melissa & Zarah, eftersom vi har looooooooooov. SWEET!

Take care och spåra inte på valborg people!
Xoxo gosssippppfjant

Dagens lilla kluriga fråga;
Vem är hetingen på bilden? 
  

 


Kommentarer
Postat av: Adam

En pajas med svagt psyke och blev hyllad för sin mediokra musik och drogberoende.

2009-05-09 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0