Weekend, sweet weekend

Denna helg har varit jädra trevlig actually!
Fredagkvällen började med att jag var tvungen att ta hand om min vovve Zac fram tills cirka tio. Det var riktigt mysigt och jag satt och tittade på idol en sväng. Gjorde mig iordning & sedan vandrade jag bort till Sveavägen där jag skulle  på en fest med Anja och hennes amigos. Supermycket roligt folk och allmänt trevlig fest fram tills det vandrade in två poliser i lägenheten. De sa absolut ingenting utan bara gick runt i lägenheten, och alla hajjade vinken.
Jag gömde min sista öl säkert i innefickan på jackan (jag hade ju ändå betalat hela 20 riksdaler för den? Haha .. ) och gänget följdes åt till Mcdonalds.
Då ringde Rebecca hjärtat & jag skuttade till tunnelbanan. På vägen till Medborgarplatsen träffade jag både Adrian och en hel del skönt folk från bland annat Falun, haha .. alla har kul på fredagar!
Sedan drog vi till festen i Årsta och det var rätt nice. Dock blir jag alltid så jävla deppig när jag har fått lite alkohol i blodet, inte bra.
Sedan ringde mamma och var asförbannad som vanligt och då tog jag , Joel och Christos bussen hem.

På lördagmorgonen hade jag lite smått ångest över att mobilen var död och laddaren var kvar hos far min. Men jag klarade mig på mitt grymma sifferminne, haha.
På dagen drog vi och kollade på winter jam på stadion. Alla är så überduktiga, jag förstår inte hur man klarar av & göra sånt där! Det var iaf redigt sweet och senare på kvällen gick jag, Robin S, Mimi, Julio, Rebecca & Melissa på bio och såg störtsköna Madagascar 2.

Denna dag ska jag ägna filosofiboken. Woho, superkul att läsa (enligt mig) massa abstrakt dösnack. Men det måste ju göras. Ha en fin söndag alla människor och om jag hade tid så skulle jag ut och hoppa i snön & göra snänglar eller något liknande. Bara ett litet sådär tips från coachen.
CIAO


  

Kommentarer
Postat av: milou

<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-23 @ 15:01:20
Postat av: Anonym

Är det inte Karro som sitter och gömmer sig i bakrunden på bilden längst till höger?

2008-12-22 @ 16:51:39
URL: http://sophielinneaviden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0