Taggad för movienight

Tjaba tjena mans & kvinns, Linda här!
Denna tisdag har jag som vanligt spenderat i skolan med allt trevligt folk. Svenskan & engelskan på morgonen var för en gångs skull ganska så lugn, och efter vi sett filmen Erin Brokovich med vår canadian teacher Erin, så drog vi till lunchen. Efter det hade vi projektarbete och vi pratade om alla livåskådningar som vi bör kunna nu i detta case. De här projektet som vi ska hålla på med nu i sex veckor, tycker jag känns som en ganska kul grej men samtidigt så jädra abstrakt. Vi ska hålla på med existentiella frågor, alltså om allt kring vår existens. Vem är du? Varför finns världen? osv .. Watch out! Diiiig deep into our minds ;)

Nog om skolan! Vid kring halv fyra gick jag ner mot bussen med Claudia & Rebecca och lite senare träffade jag på både Lisa, Josefin, hennes vän (som jag inte minns namnet på, ursäkta .. ) och Elin. Jag och Elin som tar buss 53 tillsammans steg på bussen och försökte ivirigt att vinka till Lisa som satt på 76. Men inte fasen såg hon oss icke.
Jag & Elin drog hem till mig för att kolla läget i min lägenhet sedan festen .. och det var faktiskt heeeelt lugna puckar, som tur är! Jag & Elin käkade lite paj & tacobröd (haha) och tittade på det alltid lika utseéndefixerade men ändå sevärda (?) programmet Americas Next Top Model. 
Efter snack om allt mellan himmel & jord så började vi vid sex att tänka på refrängen ..
Elin gled vidare åt sitt håll och jag tog bussen hem i regnet ..

Kommentarer
Postat av: Danne även kallad stekarN

Nice ju:D ball bakgrund och de står förlite om mig bara annars toppen!

2008-11-11 @ 20:58:41
Postat av: anjos

Det var en väldigt fin design du har där linda ;D hahaha, jag hoppas att du får bra betyg i det abstrakta caset.. och jag tycker att det är trevligt att du får sällskap på bussen.. med tanke på alla våldtäktsmän som finns... Hmm vad mer ska jag kommentera? KANSKE ATT DU INTE BÖR VARA UTE I REGNET! du kan bli sjuk (= pyss

2008-11-11 @ 20:58:59
Postat av: M.K.

Jag håller med Anjos! Like UR design ;)

Och lycka till! Skulle gilla ett sådant case!

<3, M

2008-11-11 @ 21:05:14
Postat av: milou

haha , ahhahahahah! bah vem e du? hej jag heter linda, jag älskar milou lugmair. det är väl det. 400 ord kapish

2008-11-11 @ 22:14:00
URL: http://miou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0