Message from Zanzibar

Har precis pluggat lite & läst om feminism. Jag har innan bara trott att feminismen typ bara grundar på manshat, men har nu insett att de faktiskt har mycket bra saker att säga. Det är ju ändå ett jämnställt samhälle vi vill ha, och det är faktiskt det enda dom är ute efter, även om det finns olika sorters grupper. Tänker inte komma & säga något så drastiskt som att jag är feminist, men fan you never know, kanske är även jag det om något år!

Denna kvällen har jag ägnat längst årstaviken, då jag sprang en sisådär tjugo minuter. Och väl hemma tog jag ett träningspass på en halvtimma. Skönt som fasen, & visst fan äre fint alldeles ensam i mörkret längsmed vattnet och med utsikt över hela söder.

By the way så ringde min mamma mig nyss. HON ÄR I ZANZIBAR utanför Tanzania!!!! Fatta så otroligt härligt & fan jädra helvete vad jag blir avundsjuk. Hon berättade att det är typ 30 grader varmt och att hon var ute på safari och sett giraffer, zebror, lejon & hela kitet. HÄRLIGT!

Nu ska jag kolla klart på superroliga Pimp my ride .... och sen ska jag kolla på kvällsöppet på fyran där Mimi & Julio tydligen ska vara med! Ahapp, så nu ska dem bli superkändisar, coolingar ;)
Sen ska jag ta och sussa gött & så har jag lite sovmorgon imorn också tills kvart över nio. "Woho"
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0