Dagens

  • Har lämnat in min bokrecension om Imorgon när kriget kom.

  • Fikat en sväng m. Rebecca, Axel & Robin (dock hade jag inga pengar, utan dom andra fikade)

  • Packat alla miljontals grejer man äger, och haft i stort sätt hela mitt liv i en väska. Så går det till när man flyttar från far till mor hemma hos familjen Holmgren Rylander.

  • Skrattat under ungefär 20 minuter tillsammans med Ellen när vi skulle planera gympauppvisningen.

  • Surat för tråkigt pipssväder.

  • Haft sjukt ont typ magen och tryck över hjärtat (WTF?)

  • Fått några små presenter från mamma som hon köpt i Afrika. Bland annat ett litet halsband med en sten på, som mor min fick i utbyte mot en simpel bläckpenna. Business på hög nivå där.

  • Lärt mig vad "hej" heter på afrikanska. YAMBO! Från och med nu .. fasen vad det ordet ska användas!

  • Du är Jane och jag är Tarzan, du är Piff & jag är Puff, du är Milou och jag är Linda <3

    Nu ska det sussas gött, peace



Kommentarer
Postat av: Myggan

svikare, bara lämnar oss i sticket sådär. Usch, usch och fy säger jag. närmare bestämt upprörande. vilket skämt!

2008-11-19 @ 00:57:50
Postat av: Ellen

hahah! Bästa :D ingen annan fattade väl typ vad som va så kul antar jag? ;)

2008-11-20 @ 22:18:53
Postat av: Linda

Inte en chans ;) Bara vi som fatta! Hela världen är muppar :P

2008-11-20 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0